Imieniny: Łukasza i Juliana
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Strona Główna
· Tematy
· Wyślij wiadomość
· Katalog www
· Zaproś Sąsiada
· Twoje konto

Ponadto:
· Ogłoszenia drobne
· Wwwizytówki
· System punktowy
· Szukaj
· Kontakt, pytanie

  WWWIZYTÓWKI
Tanie Pogotowie Komputerowe

Parafia św. Benedykta w Warszawie Wawrze - Sadulu

Opieka kardiologiczna przez telefon 24h

Zamów Wwwizytówkę....

  ZDJĘCIA Z NASZEJ GALERII
Zobacz inne fotografie ->
Przemysław Zaboklicki, radny ...

  NAJAKTYWNIEJSI
Użytkownik - Punkty
1. BUDECO FiguryFiguryFiguryFigury 6200
2. Teo KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 3311
3. magiczna_dziupla KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 2000
4. Fox KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 1060
5. ArtiW Nowoprzybyli 702
6. zbyszek Nowoprzybyli 700
7. Krzysztofs Nowoprzybyli 510
8. gajos Nowoprzybyli 505
9. vegul Nowoprzybyli 502
10. Janusz Nowoprzybyli 382


Więcej...

  PRZEBUDOWA PRZEBUDOWY
Wysłano dnia 13-10-2003 o godz. 15:40:17 przez naczelny
Przebudowa Wału Miedzeszyńskiego, obok czterech innych inwestycji warszawskich, ma szanse być współfinansowana przez Unię Europejską. Trasa Siekierkowska, jedno z ważniejszych przedsięwzięć w Wawrze w ostatnich dziesięciu latach, jest związana z szerszym projektem – domknięciem od strony wschodniej warszawskiej obwodnicy, która zdecydowanie poprawi warunki poruszania się po mieście.

Plany zakładają budowę Trasy od Wału Miedzeszyńskiego do węzła Marsa, gdzie obecne, zatłoczone skrzyżowanie zostanie zastąpione bezkolizyjnym. Rondo ma zwieńczyć także przebudowany Wał Miedzeszyński, u jego zbiegu z Traktem Lubelskim. – Początkowo Zarząd Dróg Miejskich zakładał jedynie poszerzenie części odcinka Wału Miedzeszyńskiego – między ulicami Chodzieską a Cylichowską – mówi rzecznik prasowy ZDM, Urszula Nelken. – W trakcie prac jednak okazało się, że przedsięwzięcie na tak małą skalę jest nieco bezsensowne, nie ułatwi ruchu, nie przyniesie oczekiwanego pożytku społecznego. Koncepcja przebudowy Wału Miedzeszyńskiego rozszerzyła się więc i Zarząd Dróg Miejskich ma nadzieję rozpocząć modernizację całego odcinka – od Mostu Siekierkowskiego do skrzyżowania z Traktem – już w marcu przyszłego roku. Dobudowana więc zostanie druga nitka Wału, który stanie się czteropasmową arterią, a skrzyżowanie z Traktem Lubelskim zastąpi wygodne rondo.
Początkowo zakładano jezdnię sześciopasmową – trzy pasy ruchu w każdą stronę. Po wyliczeniach i symulacjach jednak i ta decyzja uległa zmianie – aby zbudować sześciopasmową jezdnię, ZDM musiałby wykupić około 220 działek, w tej chwili liczba ta zamknie się w granicach czterdziestu kilku posesji, co da około stu milionów złotych więcej w budżecie miasta. Ciekawe, że do przeprojektowania inwestycji przyczyniło się także odnalezienie kabla telefonicznego milicji obywatelskiej z lat pięćdziesiątych, który biegnie wzdłuż Wału, a o którego istnieniu jak dotąd nikt nie miał pojęcia. Jest jeszcze sprawa samego wału przeciwpowodziowego, którego nie najlepszy stan mógłby się jeszcze pogorszyć w sąsiedztwie sześciopasmowej drogi.
– Staramy się jeszcze w tym roku uzyskać wszelkie pozwolenia na budowę, zabezpieczyć cały front robót na długości wału, żeby od początku sezonu budowlanego wykonawca mógł rozpocząć pracę pełną parą i ukończyć ją wraz z końcem sezonu, czyli w okolicach listopada przyszłego roku – mówi Urszula Nelken. Całość wykonuje konsorcjum WPRD Strabag. W wyniku zmian decyzji planowany termin oddania nowego Wału Miedzeszyńskiego do użytku przesunął się o kilka miesięcy.
W przypadku całej Trasy Siekierkowskiej rzecz jest jeszcze bardziej skomplikowana, budowa trasy w kierunku Marsa będzie przebiegała dwuetapowo – do ulicy Bora Komorowskiego i od Bora Komorowskiego dalej. W międzyczasie bowiem zmieniły się przepisy – warunki techniczne projektowania dróg i obiektów oraz prawo o ochronie środowiska i gospodarki terenami, prawo energetyczne, przy okazji zmieniła się, rzecz jasna, koncepcja rozwiązania węzła Marsa. – W tej chwili – mówi Urszula Nelken – jest to dla Warszawy inwestycja priorytetowa, chodzi o to, żeby jak najszybciej zamknąć obwodnicę. Zarząd Dróg Miejskich ma nadzieję ukończyć przebudowę węzła Marsa koło 2006 roku. – Poprzednie władze – mówi rzecznik prasowy – gustowały w budowaniu krótkich odcinków, żeby można było przecinać wstęgi i żeby warszawiacy widzieli, że coś się dzieje, nie zawsze szło to w parze z rzeczywistym pożytkiem, który przynosiły te króciutkie modernizacje. Teraz wszystko ma oczywiście wyglądać inaczej, praca ruszy z kopyta i będzie szła pełną parą, dopóki znowu nie zmieni się koncepcja, przepisy, władza albo strony świata. Mimo wszystko nie należy tracić nadziei i pamiętać o nowej koncepcji Wału Miedzeszyńskiego w korku o siódmej rano i czwartej po południu.

żródło: "Linia Otwocka"

Sabina Bauman


 
  POKREWNE LINKI
· Więcej o Bezpieczeństwo, policja, napady, rozboje
· Napisane przez naczelny


Najczęściej czytany artykuł o Bezpieczeństwo, policja, napady, rozboje:
Zasady przyznawania lokali komunalnych


  OCENY ARTYKUŁU
Wynik głosowania: 4.5
Głosów: 2


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


  OPCJE

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych


"User's Login" | Logowanie/Założenie konta | 0 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować
   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1992-2006

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.08 sekund