Imieniny: Łukasza i Juliana
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Strona Główna
· Tematy
· Wyślij wiadomość
· Katalog www
· Zaproś Sąsiada
· Twoje konto

Ponadto:
· Ogłoszenia drobne
· Wwwizytówki
· System punktowy
· Szukaj
· Kontakt, pytanie

  WWWIZYTÓWKI
Proma - Studio Reklamy Wizualnej i technik internetowych.

Tanie Pogotowie Komputerowe

Parafia św. Benedykta w Warszawie Wawrze - Sadulu

Zamów Wwwizytówkę....

  ZDJĘCIA Z NASZEJ GALERII
Zobacz inne fotografie ->
Zajazd Napoleoński ...

  NAJAKTYWNIEJSI
Użytkownik - Punkty
1. BUDECO FiguryFiguryFiguryFigury 6200
2. Teo KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 3311
3. magiczna_dziupla KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 2000
4. Fox KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 1060
5. ArtiW Nowoprzybyli 702
6. zbyszek Nowoprzybyli 700
7. Krzysztofs Nowoprzybyli 510
8. gajos Nowoprzybyli 505
9. vegul Nowoprzybyli 502
10. Janusz Nowoprzybyli 382


Więcej...

  SKUPUJĄ I NEGOCJUJĄ
Wysłano dnia 15-01-2004 o godz. 23:17:15 przez naczelny

Za mostem Trasa Siekierkowska się kończy, aby dotarła dalej trzeba wykupić 150 działek

"Rzeczpospolita" sprawdziła, na jakim etapie są przygotowania do największych warszawskich inwestycji drogowych. Trasa Siekierkowska: Zarząd Dróg Miejskich wystąpił o pozwolenie na budowę fragmentu do ul. Bora-Komorowskiego. Wał Miedzeszyński: drogowcy przymierzają się do zmian w umowie z wykonawcą. Most Północny: wiosną poznamy szczegóły finansowe i harmonogram budowy.

Trasa Siekierkowska po prawej stronie Wisły urywa się na Wale Miedzeszyńskim. Zaraz za mostem Siekierkowskim trzeba zjechać na wał w kierunku Pragi-Południe lub Józefowa. Dopóki trasa nie zostanie przedłużona na wschód, do drogi wylotowej na Terespol i Lublin kierowcy muszą się przebijać przez środek Gocławia zakorkowaną w godzinach szczytu ul. Fieldorfa. Zatrzymanie budowy Trasy Siekierkowskiej było określane jako jedna z największych ubiegłorocznych porażek inwestycyjnych ekipy Lecha Kaczyńskiego.



Drgnęło na Siekierkowskiej

W sprawie kontynuacji budowy Trasy Siekierkowskiej w końcu coś drgnęło. Zarząd Dróg Miejskich wystąpił o pozwolenie na budowę 600-metrowego odcinka między Wałem Miedzeszyńskim a ul. Bora-Komorowskiego. Po wydaniu decyzji przez wojewodę drogowcy ogłoszą przetarg na wykonawcę. Kiedy kierowcy zaczną korzystać z długo wyczekiwanego nowego odcinka?

- Chcemy dopuścić do ruchu fragment między Wałem Miedzeszyńskim a ul. Bora-Komorowskiego jeszcze w tym roku. Termin otwarcia zależy jednak od tego, kiedy dostaniemy pozwolenie na budowę, a także od ewentualnych protestów dotyczących pozwolenia na budowę i wyników przetargu - zastrzega Adam Stawicki z biura prasowego ZDM.

Według Krzysztofa Kondrata z Biura Gospodarki Nieruchomościami, w 2003 roku miasto kupiło 67 działek pod budowę Trasy Siekierkowskiej. Do przedłużenia trasy do ul. Płowieckiej miasto będzie musiało nabyć jeszcze ok. 150 działek. Ma na to czas do 2005 roku. W projekcie budżetu na ten rok na budowę Trasy Siekierkowskiej zarezerwowano 150 mln zł.

Na poszerzenie czeka odcinek Wału Miedzeszyńskiego między Trasą Siekierkowską a Traktem Lubelskim. W tym miejscu codziennie utykają w korku kierowcy dojeżdżający do stolicy od strony Otwocka. Według pierwszego projektu ten odcinek po przebudowie miał otrzymać po trzy pasy w każdą stronę. By zaoszczędzić pieniądze na wykupie działek, urzędnicy Lecha Kaczyńskiego postanowili zbudować po dwa pasy w każdym kierunku. W ten sposób liczba działek potrzebnych do wykupienia zmniejszyła się ze 115 do 40.

Wał będzie tańszy

Nowy projekt jest już gotowy, działki należą do miasta, ale pojawił się nowy problem. Kontrakt na poszerzenie prawie 6-kilometrowego odcinka tej ulicy pod koniec 2002 roku wygrała firma WPRD, która za to zadanie miała otrzymać 31,8 mln euro. Po "odchudzeniu" Wału Miedzeszyńskiego zakres robót się zmniejszył, więc powinna się też zmniejszyć wartość kontraktu. Tymczasem ZDM jeszcze nie zaczął renegocjować umowy z wykonawcą.

- Nie wiadomo, o ile zostanie zmniejszony kontrakt z WPRD. Opracowujemy kosztorys. Do końca stycznia ustalimy nową cenę dla inwestycji i szczegółowy harmonogram przebudowy - mówi Adam Stawicki.

Według nieoficjalnych informacji drogowcy w tym roku planują uzyskać przejezdność nowego odcinka. Co to oznacza? Do grudnia powstanie druga jezdnia i wyremontowana zostania stara, ale prace przy budowie chodników i równoległych jezdni serwisowych skończą się dopiero w 2005 roku.

źródło: Rzeczpospolita


 
  POKREWNE LINKI
· Więcej o Bezpieczeństwo, policja, napady, rozboje
· Napisane przez naczelny


Najczęściej czytany artykuł o Bezpieczeństwo, policja, napady, rozboje:
Zasady przyznawania lokali komunalnych


  OCENY ARTYKUŁU
Wynik głosowania: 4.66
Głosów: 3


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


  OPCJE

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych


"User's Login" | Logowanie/Założenie konta | 0 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować
   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1992-2006

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.13 sekund