Imieniny: Celiny i Walerego
   STRONA GLÓWNA    ARTYKULY    OGLOSZENIA DROBNE    FORUM    GALERIA ZDJEC    KATALOG WWW    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
  MENU
· Strona Główna
· Tematy
· Wyślij wiadomość
· Katalog www
· Zaproś Sąsiada
· Twoje konto

Ponadto:
· Ogłoszenia drobne
· Wwwizytówki
· System punktowy
· Szukaj
· Kontakt, pytanie

  WWWIZYTÓWKI
Proma - Studio Reklamy Wizualnej i technik internetowych.

Tanie Pogotowie Komputerowe

Opieka kardiologiczna przez telefon 24h

Zamów Wwwizytówkę....

  ZDJĘCIA Z NASZEJ GALERII
Zobacz inne fotografie ->
Zajazd Napoleoński ...

  NAJAKTYWNIEJSI
Użytkownik - Punkty
1. BUDECO FiguryFiguryFiguryFigury 6200
2. Teo KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 3311
3. magiczna_dziupla KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 2000
4. Fox KoniczynkiKoniczynkiKoniczynkiKoniczynki 1060
5. ArtiW Nowoprzybyli 702
6. zbyszek Nowoprzybyli 700
7. Krzysztofs Nowoprzybyli 510
8. gajos Nowoprzybyli 505
9. vegul Nowoprzybyli 502
10. Janusz Nowoprzybyli 382


Więcej...

  WAŁ WRESZCIE SZERSZY!
Wysłano dnia 08-11-2004 o godz. 22:55:42 przez naczelny
 
Warszawskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych dotrzymało słowa. 28 października został puszczony ruch na drugiej, zachodniej, dwupasmowej nitce Wału Miedzeszyńskiego od mostu Siekierkowskiego po nowe rondo wybudowane w miejscu gdzie Wał łączy się z Traktem Lubelskim.
   
 
W ostatnich dniach tempo pracy było bardzo duże. Gdy jedne ekipy kładły asfalt na ostatnich odcinkach, inne montowały bariery energochłonne między jezdniami, podłączały do sieci uliczne lampy, malowały pasy na nowej jezdni, ustawiały znaki drogowe i sygnalizatory na przejściach dla pieszych oraz na skrzyżowaniach. Walce drogowe pracowały nawet w nocy. Jeszcze w środę wieczorem z zachodniej jezdni pobocza ciężarówkami wywożono palety po kostce brukowej.
Dyrektor budowy nowego Wału oddanie do użytku drugiej jezdni uzależniał od pogody. Ta dopisała, w ostatnich dniach było słonecznie i ciepło.
Od czwartku korzystający z Wału Miedzeszyńskiego w dojazdach do pracy mogli przekonać się, ile zaoszczędzą czasu traconego rano, po południu i wieczorem w gigantycznych korkach, nerwów, a także bezproduktywnie spalonego paliwa. Ciekawe, na jak długo wystarczy ta arteria, wszak tereny w kierunku Otwocka są bardzo atrakcyjne dla budownictwa. Może się okazać, że poczynione oszczędności (pierwotnie miały być dwie jezdnie po trzy pasy każda) oszczędnościami wcale nie są. Pożyjemy, zobaczymy.


 
  POKREWNE LINKI
· Więcej o
· Napisane przez naczelny


Najczęściej czytany artykuł o :
Wycinanie drzew – kosztowna samowola


  OCENY ARTYKUŁU
Wynik głosowania: 4
Głosów: 1


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły


  OPCJE

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych


"User's Login" | Logowanie/Założenie konta | 0 komentarze
Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu.
Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować
   STRONA GLÓWNA    KONTAKT    POLITYKA PRYWATNOSCI    FORUM    LOGOWANIE    REJESTRACJA  
LSI - LOKALNE SERWISY INFORMACYJNE
COPYRIGHT © 1992-2006

www.bemowo.pl | www.sadyba.waw.pl | www.targowek.pl | www.wawer.waw.pl | www.zoliborz.waw.pl
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.20 sekund